莫易

尽力而为,随遇而安。
Waiting In The Weeds - Eagles

AndI’ve been waitingin the weeds
我的心一直在荒芜中等待
Waiting for my time to come around again and
等待我的幸福再次到来
Hope is floating on the breeze
希望在微风中漂浮
Carrying my soul high up above the ground and
带着我的灵魂飞向高处
I’ve been keeping to myself
我始终坚持着自己
Knowing that the seasons are slowly changing you
相信岁月会慢慢将你改变
And though you’re with somebody else
尽管你在他的身边
He’ll never love you like I do
但我知道他永远不会像我这样爱你

 

 

评论